У чинному на сьогодні Законі України «Про освіту» стверджується, що «метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей, формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору».
І які б реформи нас не чекали попереду, навряд чи зміниться ця мета.
На думку Драйдена Гордона, новозеландського письменника та дослідника методів навчання, «виживає не сильніший і не розумніший, а той, хто найкраще реагує на зміни, які відбуваються». І це справді так. Якщо школа навчить дитину відчувати світ довкола себе, об’єктивно оцінювати дійсність, знаходити своє місце в ній, то проблему «кризи в освіті», про яку сьогодні так багато говорять і якою небезпідставно заклопотана громадська думка, буде розв’язано.
Кожний навчальний заклад в Україні не лише залучений до реформування всієї системи на законодавчаому рівні, а й самостійно шукає вихід із кризи, бо час на місці не стоїть. Зміни в суспільній свідомості завжди відбуваються значно швидше, ніж процес реформування.
Що ж робимо саме ми, педагогічна, учнівська та батьківська громада середньої загальноосвітньої школи №66 Дніпровського району міста Києва для того, щоб не залишитися на узбіччі, устигнути за потребами часу, а можливо, й випередити його? Найголовнішим своїм завданням вважаємо необхідність забезпечити достатньо широке поле освітньої діяльності, аби максимально врахувати запити сьогодення. Ця проблема, перш за все, стосується загальноосвітніх шкіл, які в умовах жорсткої конкуренції на ринку освітніх послуг змушені переживати нелегкі часи. Якщо родина обирає для навчання своєї дитини звичайну загальноосвітню школу, то це означає, що є цілий ряд причин, які спонукають її до такого вибору, адже довкола величезна кількість навчальних закладів з чітко окресленими пріоритетами в організації навчального процесу. Простіше кажучи, ми вчимо всіх.
Отож, загальноосвітня школа має бути універсальним навчальним закладом, де кожний учень зможе «знайти себе» та визначитись зі своїм майбутнім. І глибоко помиляється той, хто вважає, що в загальноосвітній школі працювати легше, аніж в спеціалізованій або в гімназії чи в ліцеї. Універсальні завдання, які стоять перед звичайною школою, вимагають такої ж універсальності від педагогічного колективу: зорієнуватися в широкому просторі освітніх технологій, підібрати ті, які допоможуть кожній дитині реалізувати свій потенціал, «не втратити» жодного учня, розширити поле освітньої діяльності, передбачаючи потреби завтрашнього дня. Щоб ці проблеми розв’язувати, потрібно шукати шляхи для стимулювання діяльності і самого вчителя, якому сьогодні важко відмовитися і від стереотипів мислення, від звичних схем та методів здійснення навчального процесу.
Третім чинником, який може забезпечити розвиток навчального закладу в усіх напрямах, без сумніву, є залучення громади до вирішення освітніх завдань та задоволення запитів школи. Організована діяльність свідомої громади – це вирішення більшості проблем.
Будь-яке навчання за своєю суттю повинно бути розвивальним, особистісно орієнтованим. Проблема полягає не тільки в тому, як його зробити справді таким, але й у тому, як розуміти особистість, де шукати джерела її розвитку. Простіше кажучи, щоб говорити про нові підходи в системі освіти, потрібно в першу чергу чітко усвідомлювати, якою є сучасна особистість, що їй потрібно для якнайповнішої самореалізації в суспільстві і як їй допомогти отримати необхідні знання. Звичайно, передбачити важко, чим саме будуть займатися наші нинішні учні в майбутньому, але цілком можливо допомогти їм зорієнтуватися в сучасному світі. Для цього ми самі маємо добре розуміти, у якому світі живемо, що нам пропонує «сьогодні», яким може бути «завтра» і як зробити так, щоб «завтра» було прогнозованим, а наші учні до нього підготовленими.
Директор І. Мачехіна
Гімназія №66 долучилася до акції «16 днів проти насильства»
У Гімназії №66 Дніпровського району м. Києва з 25 листопада по 10 грудня відбувся цикл профілактичних і виховних заходів у межах Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства». Ініціативи соціально-психологічної служби були спрямовані на формування безпечного та толерантного освітнього середовища, підвищення правової та соціальної обізнаності здобувачів освіти.
Серед проведених активностей:
Тематичні бесіди «Толерантність врятує світ» — учні обговорювали важливість поваги, підтримки та взаєморозуміння в колективі.
Моніторинг ставлення до проблеми насильства — опитування серед учасників освітнього процесу для виявлення актуальних поглядів і потреб.
Заняття «Як не стати жертвою насильства» — корисні поради щодо безпечної поведінки та захисту власних прав.
Тренінги «Ми проти насильства» — інтерактивні заняття для розвитку навичок конструктивної взаємодії.
Опитування «Що я знаю про насильство» — сприяло самооцінці рівня знань про різні форми насильства.
Флеш-моб «Наші долоньки проти насильства» — творчий та символічний спосіб виразити свою позицію за мир і повагу.
Проведені заходи сприяли зміцненню толерантного ставлення серед учнів, усвідомленню важливості нетерпимості до насильства та розвитку навичок безпечної поведінки як у школі, так і в повсякденному житті.
Свято Миколая в гімназії:
театралізований марафон для наймолодших
6 грудня – День Святого Миколая, одне з найулюбленіших та найбажаніших свят для дітлахів. 3 та 4 грудня учні 7-В та 8-В класів підготували й провели незвичайний театралізований марафон «По Україні з краю в край ходить Святий Миколай» для школярів початкових класів. Малеча поринула в атмосферу тепла, добра та справжнього різдвяного дива.
Святкове дійство подарувало дітям яскраві емоції, щирий сміх і море незабутніх вражень. А Святий Миколай разом зі своєю веселою командою привітав учнів не лише чудовим настроєм, а й маленькими подарунками — символом віри в добро та здійснення мрій.
Учні початкової школи були щиро задоволені, а їхні усмішки стали найкращою подякою всім, хто долучився до створення цього чарівного свята.
Нехай світло Миколая супроводжує кожного з нас протягом усього року!
Зустріч із захисником України — випускником гімназії Вадимом Ісаєнком
У нашій гімназії відбулася по-справжньому особлива й зворушлива подія — зустріч із випускником, а нині військовослужбовцем 95-ої окремої десантно-штурмової Поліської бригади Вадимом Ісаєнком, який сьогодні мужньо захищає Україну. Для учнів та вчителів ця зустріч стала моментом гордості та щирої вдячності.
Вадим поділився розповідями про службу на фронті, щоденні виклики війни та справжнє значення патріотизму. Він наголосив, що на передовій найбільшу силу дає підтримка побратимів, віра в перемогу та ясне усвідомлення того, заради чого ведеться боротьба. Особливо тепло він звернувся до молоді, підкресливши, що майбутнє держави починається з відповідальних і свідомих громадян.
Учні з великою цікавістю ставили запитання про життя на передовій, військову техніку, волонтерську допомогу та моменти, які найбільше запам’яталися під час служби. Вадим відповідав щиро, з відкритістю і людяністю — його слова торкалися серця та змушували по-новому замислитися над цінністю миру й свободи.
Ця зустріч стала не лише пізнавальною, а й глибоко емоційною. Вона дала змогу кожному присутньому відчути, якою дорогою ціною виборюється незалежність, та ще раз усвідомити важливість підтримки наших захисників.
До Дня пам’яті жертв Голодомору
У Гімназії №66 для учнів 7-х класів було проведено тематичний урок «Україна пам’ятає — світ визнає». Під час заняття школярі створювали мініпроєкти «Пам’ять, що рятує: голоси правди», у яких досліджували події Голодомору та їхній вплив на українську історію. Ми вшановуємо пам’ять мільйонів українців, убитих штучним голодом 1932–1933 років. Голодомор — це трагедія, яка не повинна бути забутою. Пам’ятаємо, щоб зберегти правду та не допустити повторення.
З Днем Гідності та Свободи!
Шкільна родино, вітаємо вас із Днем Гідності і Свободи!
Цей день нагадує, що кожен із нас важливий для України, а наші щоденні рішення та вчинки формують майбутнє держави. Ми вшановуємо тих, хто віддав життя за свободу, та згадуємо, якою дорогою ціною здобувається право бути вільними. Хай Україна буде для нас не просто місцем на карті, а домом, яким ми пишаємося. Бажаємо миру, світла та вдячності в серці!
Всесвітній день дитини
День захисту дітей в Україні
З нагоди Дня захисту дітей в Україні, який ми ми вперше святкуємо 20 листопада, у гімназії було проведено низку інтерактивних та освітніх заходів. Учні долучилися до пізнавальних активностей, спрямованих на формування правової свідомості, безпечної поведінки та поваги до прав кожної дитини. Учні 8-9 класів взялиучасть у Всеукраїнському уроці медіаграмотності 2025. Такі ініціативи сприяють створенню дружнього, безпечного та підтримувального освітнього середовища.
Бал осінніх квітів
"Хід конем до перемоги"
Шаховий турнір серед учнів 3-4 класів.
Шахи — це не лише гра, це мистецтво думати наперед!
Тиждень української писемності та мови
У жовтні в Гімназії №66 традиційно проходять заходи до Дня української писемності та мови та вшанування Нестора Літописця — свята, що нагадує: мова — наша гордість і духовна сила. Учні взяли участь у квесті «У лабіринтах граматики» та диктанті національної єдності. 👉 Докладніше...
Місячник кібербезпеки в гімназії 🖥️
Учні взяли участь у тренінгах та інтерактивах, присвячених безпечній поведінці в інтернеті. Під час занять говорили про кібербулінг, захист персональних даних і правила цифрової безпеки.
До Всесвітнього дня ментального здоров’я
13 жовтня у 3-Б класі відбулася година спілкування до Всесвітнього дня ментального здоров’я «Що таке ментальне здоров’я? Як його зберегти?».
Під час заходу діти дізналися, що ментальне здоров’я — це стан душі, емоції та настрій, які залежать від нашого способу життя та оточення. Учні переконалися, як важливо бути толерантними, дарувати радість і щиру усмішку. Також ознайомилися з простими вправами для зняття стресу та порадами щодо збереження фізичного й психічного здоров’я.
Вересневий старт до знань і успіхів
Виступ вихованців військово-патріотичного гуртка «Козацько-лицарський гарт» 23.04.2025
23 квітня команда «Вогняна хвиля» взяла участь у районних безпекових змаганнях Дружин юних рятувальників-пожежних «Рятувальник 2025»
Освіта Києва в умовах війни - це про стійкість та сенси, які рухають нас у майбутнє; про цінності, що передаються від покоління до покоління!
Освіта столиці нашої незламної України - це про любов, талант, професіоналізм, єднання, жертовність, силу, стійкість, радість за успіхи й досягнення дітей та молоді, освітян та громади!
Освіта Києва - це про майбутнє, про сильну, вільну та незалежну Україну!
Серце Освіти Києва б'ється в унісон із ЗСУ!
Різдвяно-новорічна вистава Гімназії №66 м. Києва
Оборона Донецького аеропорту (ДАП) тривала 242 дні – з 26 травня 2014 року до 23 січня 2015-го.
ДАП героїчно обстоювали люди, які виявилися сильнішими за бетон. Їх стали називати «кіборгами».
За найпоширенішою версією, так про захисників ДАП казали вороги, які не могли інакше пояснити, чому гарнізон неможливо взяти штурмом.
Вихованці гуртка "Козацько-лицарський гарт" у День Збройних Сил України висловили свою любов, повагу, щиру вдячність нашим мужнім захисникам.
З 14.10.2024 по 01.11.2024 року проводиться І (шкільний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних дисциплін:
Математика
Українська мова та література
Історія, правознавство
Біологія
Географія
Фізика
Англійська мова
Хімія
Інформатика
Трудове навчання
З 7 жовтня по 11 жовтня пройшов тиждень початкової школи під яскравою назвою «Кольоровий тиждень».
Кожен день тижня був присвячений певному кольору та мав свою тематику.
Відповідний колір був присутній у одязі, в елементах декору, у дитячих виробах та навчальних матеріалах.
Уроки, конкурси, виставки, змагання, які проходили в рамках тижня, розвивали творчість школярів, навчали їх бути спостережливими, кмітливими та креативними.